stallkompisarna

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av stallkompisarna - 22 juni 2011 22:31

Hejhej :)
Inte bloggat på suuuper länge men eftersom Ancker o Selma kom idag så tänkte jag blogga lite :) Bloggar mer imrrn gissar jag på efter betet :)
Vi åkte ut vid örs vid 3 tiden? så fotade vi lite tog ut några hästar i storhästarnas hage :)
Sen åkte vi och lämna mat och Lisa blev kär i en katt ;)

Iallfall så sen hämta vi hästarna och det gick bra :)
Vet nt varför jag gör en smiles och sen hoppar ner en rad ehm.. Vanesak

Iallfall så nu står dom i stallet och antingen sover dom? elr så käkar dom haha :)
Selma verkade gilla Dorrit (hennes "granne") men Dorrit verkade nt gilla henne så bra :( men dom blir säkert mer vänner snart :)
Här kommer lite bilder från dagen


             

Av stallkompisarna - 22 juni 2011 22:00

HejHej :)


Idag anlände Selma & Ancker till stallet där de ska stå, men går inte in så mkt på detalj här (a) Kommer skriva mer på http://ponnysommar.bloggplatsen.se om just den saken :)

Dagen började med att jag vaknade vid 10 tiden, sen satt jag typ vid datan till 2.

Sen fick jag skjuss av jojjos moster hem till jojjo vid 2 tiden, sen åkte vi till örs (y)

På örs typ stod vi å gjorde i princip ingenting till klockan halv 5 ngt xd Fottade ponnysarna lite när de var ute, bilder kommer ♥

Sen vid halv 5 - 5 så kördes först maten ut till stallet, sen hästarna efter det (y)

Dom verkade trivas bra iaf sötisarna :D


Imorron blir det att första gå upp tidigt för att rida hästarna till betet, jag ska rida Rosett ♥ Sen ska nog jag & jojjo hem till mig å tvätta mina borstar (ska försöka tvinga jojjo att hänga med iaf xd). Sen vidare till stallet där selma & ancker står :D Vi ska nt rida imorron men ut å gå med dom iaf :3

Dom ska ha 'sommarlov' nu i typ 2 veckor med bara lite skrittrundor :D


Bilder från dagen:

  Datan vill inte sammarbeta SOM VANLIGT så det blev bara en bild :(

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards