stallkompisarna

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av stallkompisarna - 3 juni 2011 23:36

HejHej :D


Nisse ♥ Glee :'D Hahaha :$ E typ beroende?


Min dag:

Titta Glee.

Cykla till fäladsgatan (där jag & jojjo skulle ta bussen från) på 8-9 min ngt (y)

Buss till örs :D

Örs med lisen, jojjo, elli & natta (: Vi typ betade rosett sally & blitz :D Sen gick vi en sväng med Darko oxå :)

Buss hem från örs

Mat + bråk med päronen :D

Titta Glee :D xd


Har inga bilder från när vi va ute med hästarna, Lisa har dom på sin kamera & kan typ nt lägga in förrens nästa vecka :(

Men har bild på min avslutningsklänning & min klasströja som jag kan bjuda på :D


     

Typ världens fulaste tryck, I KNOOOW!

     

Av stallkompisarna - 3 juni 2011 23:35

Känns som sommar!:D

Älskar vädert verkligen:)

lovat nisse att blogga idag för hon klagar att typ ingen bloggar så HERE I COME elr GO?

I DUNNO:)

Tittat på typ 7 avsnitt med Glee idag :o!

Iallfall :)
Var på örs idag
Jag,Nisse & Lisa var och beta med Sally,Rosett & Blitz :) Vi stog vid paddocken och beta :)

vi fotade även oxå men eftersom Lisa är i bjuv nu kan hon nt skicka bilder :p

Iallfall sen så typ gjorde jag bort mej som vanligt!

Det var så att Natta borstade Dior och jag såg typ nt henne och dörren till personal saksak saken var öppen och då hör jag att någon är där inne så jag bara " Natta vad gör du?" Så bara kommer Kajsa ut och jag bara " Oj jag trodde det var Natta" hehe:$ Sen skrattade typ nästan alla xd

Iallfall sen gick vi till ica nisse handla och sen så gick vi en runda med fina Darko :)


vif <3
   

Av stallkompisarna - 3 juni 2011 09:42

Morgonpigg? Snarare morgon sur

Hatar att vakna tidigt när jag kan vakna där vid 12-tiden och ändå hinna med bussen till ödåkra ._.


Iallfall tänkte berätta lite om gårdagen för vi var ju ute i Mörarp även om Bella nt är där längre.. För vi skrev papper om stallplatser!:)

 




Ja det var väl allt som jag kommer på för stunden.. Idag blir det örs med dom flesta från sg :)


bloggar igen ikväll

TJA


Sally

 

Mikkis häst Cassanova :)

 

Blondie
 

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards