stallkompisarna

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av stallkompisarna - 7 juni 2011 22:03

hejhej!:)

hade Matte hela dagen idag fett trööök! Sen slutade jag vid 12 :)

Lisa skickade även bilder på mig och Sally sen vi betade dom i fredags :D

bilder uppskattas alltid :)

Hade hieron på ridningen idag ;)

Fick egentligen Blondie men jag och Elin bytade så jag tog Hieron :)
Vi hoppade och det gick väl sådär men han kändes faktiskt något litet framåt :)

Asså vet nt vf jag avslutar varje mening med en smiles? :$

Oj juste :(
Sally är sjuk hon hostar ganska mkt så synd om henne ._. 
Stog ensam i stallet och klappa henne hehe (:

Hon hosta bara på mig typ 4 gånger

kan man få hästsjukan? hehe :$

Imrrn blir det Bakken med skolan:)
Ska bli skojj :D
Bloggar kanske sen elr imrrn när jag är hemma :)


Är faktiskt nt såååå kort :$
       

Av stallkompisarna - 7 juni 2011 12:15

sha!

Vilket jäkla väder det va igår! Va på gröningen med kompisaar och vi såg ovädret komma närme och närme över havet och fick fly till knutan haha! Riktig läskigt va det ;S

Ska snart iväg till stallet och pyssla med Hannibanni sen jobba lite för Kajsa och sen iväg till kompisar! Det är underbart med sommalov eller hur? (;



It's breaking me to break his heart.


  


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards