stallkompisarna

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av stallkompisarna - 30 juni 2011 23:15

Sha!

Förlåt för dålig uppdatering från min sida..

Men detta är ju en hästblogg och just nu så rider jag inte så mycket tyvärr så vet inte riktigt vad jag ska skriva om! Är ju meningen att jag ska rida antingen Zarre eller Nolita varje dag, men det har bara inte blivit av! Har varit hos en kompis ganska mycket och såklart stranden! Försöker steka så mkt som mäjligt så jag blir brun någon gång hehe. Får ta tag i mitt liv och börja rida massa igen! Ni anar inte hur mycket jag saknar att träna! I skolan och på örs. Gaaaah jag blir galen! Men man får väl njuta av sommaren nu när den äntligen är här!


Hade velat tillbringa sommaren med mitt hjärta.


 

Finaste Zarre!


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards