stallkompisarna

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av stallkompisarna - 4 juni 2011 21:53

hejhej bloggen!:)
Varit med nissepisse hela dagen och vi har sett massa GLEEE :D

Och så har vi varit på Maxi och köpt glass :)
Men annars har vi kollat på Glee :)
Tycker det är synd om Kurt (Chris) bara för han gillar killar har ALLA röstat på honom så han ska bli Balens DROTTNING?!

helt sjukt asså ._.

Iallfall så Finn (Cory) typ gillar Rachel(Lea) som är fett irriterande :S
Dom får NT bli tsm igen!

Absolut nt !!
Okej allt från mig
TJALLÅÅÅÅ

 

   

 

Av stallkompisarna - 4 juni 2011 18:56

   Sha!

Har stekt på stranden i flera timmar med Ella och Janni, JA jag blev röd! Hela ryggen och axlarna är jätteröda och det sviiider! Som sagt blir jag aldrig brun utan blir röd..

I morse hoppade jag Felix, gick sådär.. Han va stark som tusan idag. Men fick beröm av Gunilla så blev glad ändå! Snart ska jag fixa till mig sen bär det av på bio och kolla Baksmällan 2!

Men först tänkte jag bjuda på en bildbomd på alltmöjligt kul jag hittade på ett usb-minne!


  

Zarre km 2011!


  

Nolita! Btw, red henne igår! Anna red Zarrasin. Hon var superduktig! Kommer bli en liten stjärna (;


  

  

Felixen! :D


  

  

     

  

  

Jag och Ozzy-älg i typ september? xd


 




Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards