stallkompisarna

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av stallkompisarna - 20 juni 2011 21:37

Inga speciella bilder, men som ni kanske märkt gillar jag att fotta.. Så ja här kommer lite bilder på min katt Chili :)♥


   

  Skulle vatt typ 2-3 bilder till men datan vägrar sammarbeta med mig -.-


 

Av stallkompisarna - 20 juni 2011 19:55

HejHej :)


Idag har väl nt hänt särskilt mkt, hade en slappedag eller vad man säger.. Pyjamas & datan hela dagen xd

Min extreeemt störiga lillebror e hos farmor & farfar, så man får passa på att slappna av medans han är borta (: Som tur är så kommer han inte hem förrens på torsdag, så har några dagar kvar utan honom x'D


Håller nu på att lägga in bilder från kameran till datorn, och upptäckte att mitt vanliga program som jag använder är borta :o Hoppas det funkar med detta jag använder nu, annars vet jag inte vad jag gör :s Menmen, bildinlägg kommer senare..

Tänker inte avslöja vad som är på bilderna, utan ni får vänta å se xd


 

Av stallkompisarna - 20 juni 2011 12:09

shasha! igår kom frida hem, har haft as tråkigt i en veckan bara för hon inte var hemma! men igår så sov jag över hos henne, vi kollade på torkel i knipa (a) och sen låg vi o snacka en massa till typ 3, halv 4 nån gång :)


förlåt att jag inte har skrivit på mega länge! men vår data har typ fått virus, och virus programmet är slut så måste fixa det först! men sen lovar jag att jag ska börja skriva mer! får skriva nån gång i veckan igen!


hej så länge!


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards