stallkompisarna

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av stallkompisarna - 17 juni 2011 21:44

Hejhej! :)

Imorgon börjar det typ nästan vi ska iallfall ut och städa lite där hästarna ska stå :)

Känns som det kommer närmare och närmare vilket det gör och det är bara ca 4 dagar kvar tills dom står i boxarna :)

Det ska bli fett mysigt att ha dom under sommaren !

Och vi har även lovat Frida & Lisa att dom ska få komma och rida och det ska bli skojj det med :)
Ancker ska stå bredvid en wb shettis som heter Flay eftersom han är hingst så funkar det nt så bra om han ska stå bredvid Selma haha :) Så dom ska stå Flay,Ancker,Selma & Dorrit.

Dorrit är han som äger gårdens häst. Hoppas nt dom bråkar nu bara :)

Efter att jag tänkt på detta med Ancker & Selma kom jag på att jag saknar Bella ._.

Bella stog där ute innan och jag skötte om henne men tyvärr som jag skrivit tidigare var hon tvungen att åka.


Bjuder på en bild på lilla Flay & en överdrivet gammal bild på mig och bella :)

 


   

Av stallkompisarna - 17 juni 2011 15:11

Bjuder på lite bilder jag fottade på Frida + Hanni & Jannica + Ari i lördags, dagen innan hanni åkte :( Förlåt frida, men har inga andra bilder att bjuda på & vill lägga ut lite bilder :( ♥


                         

Av stallkompisarna - 17 juni 2011 12:51

HejHej :D


Förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida, men har helt enkelt inte pallat blogga för har inte haft något att skriva om..

Skolavslutning i tisdags, alltså sommarlov nu :D Skolavslutningen va långtråkig som vanligt.. Sen var jag tvungen att stressa hem för att hinna till örs i tid, så han inte säga hejdå till klassen :( Lite sorgligt eftersom jag slutar 9.an Men får se om vi ska träffas alla i sommar eller något ^^


På lovet änsålänge har jag inte gjort särskitl mycket.. Örs & glee kan man säga x'D

Var även på hööks i onsdags och köpte ett schabrak till Selma och en påse hästgodis :) Det börjar ju närma sig nu, dom kommer onsdag eftermiddag/kväll :D♥

Örs igår va supermys, lite allsång av glee låtar sådär vid kvällstiden :$ Jag blev liite överhyper och satt å dampade med en sån fejkblomma (a) Den var en trummpinne okeeej :D!? Men mysig dag/kväll i stallet iaf ♥


Nu idag så ska jag äta lunh nu, sen duscha och efter det dra mig ner till bibblan i stan.. Måste lämna min bok x'D Ska nog även låna en ny, del 7 i serien House Of Night som jag skrivit om här innan :)

Bildinlägg kommer nog oxå från mig senare, ska börja ladda upp bilderna nu och ja det lär ta hela dagen.. :/


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards