stallkompisarna

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av stallkompisarna - 21 juni 2011 18:04

HejHej :D


Tänkte att jag skulle blogga varje dag nu, får väl se hur det går ^^

Idag var det som jojjo redan sagt, dags för laserdome med lite blandade örs personer :D Jojjo, nathalie, lilly, matilda, frida l, sofia, daniella & jag :D

Det var jag, jojjo, lilly, matte VS natta, frida, sofia & elli..

Hahah vad ska jag säga, mitt lag sög x'D Vi förlorade båda gångerna :$

Frida fick även lite damp på mig varje gång jag 'dödade' henne, hon bah JAG SKA DÖDA DIG MICHE, DIN JÄVEL x'D Sen så började hon jaga mig & ja jag blev lite rädd emellanåt :$ Jag gjorde även en ganska stor tabbe.. Jag skulle luta mig mot en vägg, men där va ingen vägg? Så helt plötsligt låg jag på golvet å gapskrattade, haha xd


Efteråt gick jag, jojjo, elli, frida & sofia till mc donalds & påvägen dit så gick frida in i en lyktstolpe den klanten xd♥ Jag, jojjo, elli & natta va även på mc donalds före laserdome (a) Men iaf vi hade väldigt kul på mc sen, typ satt å gapflabbade åt ingenting x'D Några sneade oss eller bara tyckte att vi va allmänt udda xd Rolig dag med roliga muppar iaf ♥


Nu e elli & jojjo hos mig, de ska kanske nanna här :D

Imorron kommer Selma & Ancker, längtar ♥

 

Av stallkompisarna - 21 juni 2011 11:49

Först o främst VIF RYAN DUNN

vi städade klart i stallet i söndags och sen dess har jag typ sovit länge varit med några kompisar och idag blir det laserdoooooooome med Natta,Elli,Miche,Lilly,Frida L,Sofia & Matte :)


Och mitt lag kommer vinna MOHAHAHAH :$
elr ja? elr kanske?:)
vi får seeeeeee :)


 



Av stallkompisarna - 21 juni 2011 01:30

Åhhh vad jag saknar att träna och tävla! Ni anar inte!

Har ju missat avslutningarna i både hoppspecialen och vanliga gruppen.. tränar inte i skolan och just nu tränar Anna med Zarre, och jag har ingen Hanni att träna med längre.. Jag klarar snart inte av det! Jag vill träna, TÄVLA, jag lever för det! Det är det bästa jag vet, att träna för att bli bättre och bättre!

Slänger upp några gamla + nya bilder från tävlingar/träningar och film på en Pay&Ride med Ancker!



 

                


               


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards