stallkompisarna

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av stallkompisarna - 9 juni 2011 21:15

Börjar räkna ner dagarna nu, om tre dagar är hon inte min längre. Tror inte jag har fattat det än, kommer nog aldrig förstå helt vad jag har gett mig in på.

Min fina, älskade, underbara lova mig att vara snäll så tjejen får lika många bra år med dig som jag fått! Jag älskar dig mest i hela världen, glöm aldrig det.




H a n n i ga  l l 


  

  

How am I supposed to live without you?

 

 

Av stallkompisarna - 9 juni 2011 12:20

Haha lyckades inte dygna, blev för trött så blev inte så bra uppdatering ;D

Tänkte lägga upp bilder på Ancker även om ni sett dom förut, slutar aldrig förundras över hur  grym denna lilla häst är!


  

  

  

  

  

  

  

  

  


 

Av stallkompisarna - 9 juni 2011 07:04

Sha!

förlåt för jag va seg med uppdateringen igår! Men had helt enkelt inte tid, stack till hanni vid 3 tiden och beta och mös lite med henne, stack sedan till örs och jobbade sen bar det direkt av hemåt för käka och fix. Efter det blev det vidare in till stan och möta upp Julia och Emma! Sedan vidare till Domsten där ngra från klassen + deras kompisar kom! Har bara ett ord att säga: GALET!

Haha jag älskar min klass, så himla härliga! 2A - still giong strong!

 


Kom hem vid cirka kvart i 7 imorse, har bestämt mig för att dygna då jag inte sovit alls inatt för vi övernattade i ett vindskydd och jag höll alla vakna med att prata och slå på alla! Så kommer nog uppdatera massor på¨bloggen för att hålla mig vaken! :D


  


  

Sötaste! <3


 



Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards