stallkompisarna

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av stallkompisarna - 12 juni 2011 13:38

Vi har fått önskemål av Julia tror jag det var, om att lägga upp bilder på våra rosetter (:


Så här kommer mina xd

  9 rosetter, 1 medalj & 2 plakat (:

  3.a rosetten från björkhagens ridläger med Ginnis ♥ Typ 5.a eller 6.a rosett från lingondressyr på Fern (r.i.p) & så clear round rosett 60 cm med Bagge (:   KM rosetten från dressyren med Ville ♥, 2.a platsen med Rosett i hoppningen detta året ♥ & så 2.a platsen från björkhagens ridläger på Nanka :)   Pay & Ride rosetterna xd 60, 70, 80 cm felfritt (:


 

Av stallkompisarna - 12 juni 2011 12:59

Our last goodbye.


Jag kan fortfarande inte förstå!? Vad är det för fel på mig..


Red ner älsklingen till örs, sista gången hon gick ut från gården. Hoppade henne några språng på örs också, hon flög, tvekade inte en sekund. Alltså har allt mitt jobb gjort nytta. Efter tre år, tre fina år, har jag sagt hejdå till henne för sista gången. Hon stod i någon annans transport, med någon annans täcke, med en annan flicka utanför som antagligen avr den lyckligaste flickan i världen. Hanni fattade ingenting och jag känner mig hemsk som fick tvinga henne gå in i transporten, hon bara såg sig omkring helt förvirrad. Hon är i någon annans hage nu, men andra hästar, och jag finns inte där och kan hjälpa henne att förstå.. Jag vet att hon kommer få det bäst, familjen va jättegullig och tjejen blev så glad! Hon kramade Hanni hela tiden.

Hinner inte skriva mer nu, får göra det sen, måste berätta om vår tid tillsammans.


Hannigall, I love you the most.

Du kommer alltid vara min älskling, vart du är befinner dig.


  


 


 



Av stallkompisarna - 12 juni 2011 01:24

Sha!

Idag red jag ut en sista ridtur på min älskade med Janni och Ari! Bästa vännerna kommer sakna varandra.. Dom surade inte ens på varandra idag! Imorgon ska jag rida ner Hanni till örs sen hämtar dom henne där.. jag har fortfarande inte förstått detta, det sjunker liksom inte in i hjärnan. Fast det är nog lika bra, det kommer väl som ett slag i magen sen.. Älskade häst, hur ska jag kunna leva utan dig? Du är mitt liv, du är hela min värld.


  


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards