stallkompisarna

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av stallkompisarna - 27 juni 2011 17:53

Hejhej ! :)

Har inte bloggat på någon/några dagar så tänkte varför inte skriva ett inlägg nu när jag är hemma tidigt från hästarna :)
Iallfall så idag så kom vi ju dit och gjorde det vi bruka :p

Mocka och sätta foder då alltså sen så tog vi in hästarna :)
Red ju Selma idag och det gick bra :)

En liten skrittrunda på 30 minuter kanske?
Hon blev bara typ halvrädd 2 gånger för en Kanin sprang ute i gräset och hon är ju blind på den sidan åt gräshållet så när hon hörde den blev hon rädd :( Lite synd & andra gången var när Hugo kom galopperandes i hagen bredvid :(

Förstår att hon blir rädd liksom om man inte ser något :(

Synd om henne ♥


Iallfall ska inte dra ut på detta mer så tänker visa bilderna nuu :)


                   


Av stallkompisarna - 27 juni 2011 13:08

'God morgon' !

jag ska strax duscha, sen upp på cyklen och cykla till örs och se när mikkis rider cassanova. Det har blivit varmt! tack GODE GUD för det!

senare vid fem tiden, ska jag va med nian. ingen aning om vad vi kommer göra, men jag är VÄLDIGT sugen på att gå upp på väla en sväng.

Jag har inte bloggat på länge, men nu har vi fixat datorn, så nu funkar den igen ;)

I torsdags red vi hästarna till betet, jag red dior. När man rider hästarna till betet, DÅ vet man att det är sommar!

Men här kommer några bilder på senaste tiden, ENJOY!

  Dior på sommarbetet   Bosse och Blondie, bästa vänner, eller vad säger ni?   Bosse   Blitz §   Blitz o Hieron

 

Av stallkompisarna - 27 juni 2011 13:03

Jag har ett liiv!
Eller inte :) Har suttit och sett på glee heeeela morgonen :S

Orkar verkligen inget annat just nu!


Och jag måste till stallet oxå :( Gosh, orkar verkligen inte. Somnade på tangentbordet i lördags, och idag är det måndag :(

Får nog ta och kila till stallet och rida ändå :P


Lägger upp filmer sen tävlingen på AW 25/6 :P


   100 cm & Felfritt :D ♥
   90 cm & felfritt ♥



 


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards